yavrusununannesii Son 1 aydır bezini açtığımda banyo yaparken çiş yaptığını görmedim ama bezinde çiş oluyor genelde sizce bi sıkıntı olur mu banyoda yapardı hep
Nrgs yavrusununannesii şimdiye kadar denk gelmiştir yapmıştır banyo kaç dakikalık bir iş ki o kadar sürede çiş yapmaması sorun olmasa gerek
Eymeninannesiiiiii yavrusununannesii benim oğlumda bazen Yapar bazen yapmaz bir problem olacağını düşünmüyorum bezleri normal ise