Meryemarya Bebeğim bir ay 17gunluk Boğaz’ında kızarıklık var dedi doktor ve bu antibiyotigi verdi ağzında balgam da çok var ciğerleri temiz kullanan varmı yada başka önerisi olan küçük daha kullanma taraftarı değilim pek
Esrelf Meryemarya bademcik enfeksiyonu varsa belki onu için vermiştir. içiniz rahat değilse bir doktora daha gösterin.
Mom107 Meryemarya Benim oğlum 6 aylıkken üşütüp boğazları şişmişti doktor verdi kullandık ama biraz isal yapınca antibyotiği değiştirdi bence kullanmakta fayda var allah korusun daha kötü olursa
Meryemarya Esrelf bi kaç kişiye sordum kullanan da varmış eczacımızada sordum onların verdiği ölçek değil de bir çay kaşığı verin dedi bende öyle yaptım inş iyi olur teşekkür ederim
Esrelf Meryemarya evet kullanılacak miktar bebeğin kilosuna göre hesplanır. Prospektüsünü bir okuyun. Orda yazar.
Meryemarya Esrelf evet doğru doktor ondan kilosunu bir kaç kere tekrar etti demek ondanmış bizde baktık demin sagolun 🦋
Meryemarya Mom107 haklısınız balgam da olunca Allah korusun ciğerlere gitme ihtimali var sadece daha küçük diye biraz tedirgin oldum yan etkilerin de yazıyor ishal