Esnalp Arkadaşlar ben doğum yapalı 2 ay oldu küçük Bi yerim de acı vardı biraz önce Bi bakım dedim böyle küçücük kırmızı bişey et gibi dokundum kanamaya başladı birden sonra durdu şu an acımıyor ağrımıyo ama nedir acaba normal mi? Böyle birşey olan varmı.
BademsMam Esnalp bendede vardı ama doğumdan 3 hafta sonra falan oluştu dikişlerim iyileşme aşamasındayken. Ama hiç bir zaman kanamam falan olmamıştı öyle. İstersen bir doktora gözük kanaması normal değil çünkü
Esnalp BademsMam emin değilim ama galiba ben kanattım anlamadım ne olduğunu dokundum kanadı sizinki kendi mi geçti acaba giderim doktora olmadı.