MelikePolat Normal veya sezaryen, doğumdan sonra 7-10 günde ilk kontrol, 40 çıkınca genel kontrol olur. Benim doktor ayrıca 40tan sonra ilk reglin olunca da gel dedi ve 2. Günü gitmiştim yumurtalıklarıma bakmıştı. Doğum olalı yaklaşık 60 gün olmuştu, kan tahlili bile yaptırtmıştı.
Siz başka bir doktora randevu alın gidin. Doğum yapınca düzenli kontroller olur.
Mesela bebeğim 6 aylık olunca gene kontrolüm va rutin muayene. 6 ayda bir kontroller başlıyor doğumdan sonra her kadın yaptırmalı.
Yılda 1 kere smear testi olacak.
Ben yılda 1 kere mamografi de çektiriyorum.