NNF19 Sakin ol annesi. Üzülme de. Bebeklerde kabızlık ve gaz sancısı telaşlandırıcı olsa da çok normal. Anne sütü alıyorsa 10 güne kadar kaka yapmayabilir hatta. Aktardan tane kimyon aldır, her sabah sıyak suyla demle iç. Emziriyorsan sütünden geçer. Bebepin de karnını sıcal tut, masaj yap. Poposuna birazcık zeytnyagı sürebilirsin. Tüm bunlara ragmen yne de aglayabilir. Telaşlanma. bebek bu🤷🏻♀️☺️