Arkadaşlar 1bucuk yaş oğlum var fakat yaşıtlarıyla oynamaktan nefret ediyor. Sevmiyor.. Ama 5 6 yaş civarı cocuklarla oynamaya bayılıyor. Mesela bi arkadaşmnn kızı var aynı yaştalar bir araya geldiklerinde herşeyini kıskanıyor hic bişeye dokunsun ellesin sevsin istemiyor. Bişey versem hemen onun elinden alıyor… Konuşuyorum annecim yazık üzülür ona da verelim kırılmasın diyorum yok… Gecici mi bu durum? Nasıl davranıcağımı bilemedim inanın. Var mı bu konu hakkında bilgileriniz? 🌸