mlk17 bebekten bebeğe değişiyormuş tabi benim oğlumda ilk dozu çok ateş yaptı 3 gün geçmedi 39,5 a kadar çıktı ishal huzursuzluk çok fenaydı maalesef çok korkmuştum şimdi ki aklım olsa daha az panik yapardım sonra ki aşısında 2. Doz da hiç ateş olmadı huzursuzluk yoktu gayet iyi atlattık ağır bir aşıymış inşallah sorunsuz atlatırsınız