Timurcan Olric11 valla bana kalsa kırkım çıkmadan boyayacaktim ama bekle dediler bekledim bende kirikimdan hemen sonra boyadım🤭🤭
Herhangibirmom Olric11 ben kuaförüme sormuştum bitkisel de olsa geçiyor süte 8. Aya kadar bekle demişti sonra kaldı öyle vazgeçtim tabi doktora danışmak daha iyi canım
Aass Olric11 bana kalsa hamileliğimin son ayında boyatırdım. Doğumdan 1 sene sonra anca fırsat bulabildim😅
Olric11 Cherryblossom evet ilk 6 ay boyatmanı tavsiye etmem dedi benim bebiş yeni kuvezden çıktı bitkisel boya adı altında satılan ürünlerde bitkisel değil hiç bir bitkisel ürün renk değiştirmez tek bitkisel boya kına dedi kınada derinin en cok içine çekdiği maddeymiş
Elfydr Olric11 biz 3 aylık olduk hala boyatmadım. Emziriyorum o yüzden biraz çekiniyorum ama saçlarımdan da çok bunaldım
Olric11 Cherryblossom doktorum profesör iyi bi doktor bitkisel boya yok dedi zaten biz anneler boyasızda güzeliz ☺️Boş ver canım