Annesininmelegi Arkadaşlar oğlum iki yaşında son zamanlarda aşırı hırçın sinirli sinirlenince benim saçımı başımı yoluyor su. Hatta yolun ortasında bile saldırdı resmen bana aglicam ya neden böyle konuşuyorum yok dün yolda herkes bize baktı başka cocuklarada zarar veriyor napicam ben
Deletedmom9 Annesininmelegi Dönemsel bir durum merak etmeyin geçecektir. Bu süre de sizde doğru olanı sabırla şekilde öğretmeye çalışmalısınız dikkat dağıtacak yada alternatif şeyler üreterek.
Baloglum93 Annesininmelegi hemen her çocukta böyle öfke nöbetleri oluyor hiç ilgilenmeyin öyle olduğunda. İlgi çekmeye çalışıyor böyle yaptıkça ilgi gösterdiğiniz farketmiştir
Aaa-s Annesininmelegi 3 yasa kadar sag duyuları gelişmediği için, aksine daha fazla ilgi göstermeniz gerekiyo. Bi eğitimci olarak düşüncelerim bunlar.
Annesininmelegi Deletedmom9 gerçekten şuanda neredeyse hüngür hüngür aglicam uyutmaya yatağa getirdim uyku saati diye uyumak istemedi bende hayır uyku saatun dedim ve saçımı basimi yoldu resmen saldırdı yüzümü gozumu allahim napicam
Deletedmom9 Annesininmelegi İşte hayır dediğiniz için buna tahammülü yok. Hayır yerine başka bir şey bulun mesela oğlum yatma zamanı ama yatmazsan büyüyemezsin, şimdi yatalım kalkınca istediğin oyunu oynarız vs.
Annesininmelegi Baloglum93 bencede katılıyorum hemen ilgileniyorum tamam oğlum diye istediğini yapmaya çalışıyorum diye belkide
iremdemir06 2 yaş sendromu olabilir. İnatlaşma, saldırganlık, hırçınlık gibi şeyler görülebiliyor biraz sabır suyuna gitmeye çalışın ama yine de fazla taviz vermeyin
Annesininmelegi iremdemir06 taviz vermemek surda kalsın saldırgan olmasın diye her dediğini yaptım oda bunu bir yöntem gördü bence
2papatya Annesininmelegi 2 yaş sendromu olabilir mi? Teyzemin torunu tabiri caizse tam bi canavardı kırar döker bağırırdı sinirinden alında damar bile çıkıyordu ağlarken çocuktan korkuyodum resmen 2 yaş civarıydı 2 sene sonra bi gördük ben sok 😂 O çocuk gitmiş bi melek gelmişti geçer zamanla inşallah
iremdemir06 Annesininmelegi evet oda olabilir bazen yeter ki ağlamasın huysuzlanmasın diye yapıyoruz sonra onu huy ediniyorlar