Bizde 15 aylık olucaz .1 yaşında yürümeye başladı heryere girip çıkıyor ..Tek başına oynamıyor gündüZleri ben akşamları da eşim ilgileniyor beraber oturup oynuyoruz ..3 öğün besleniyor 2 de ara öğün bide emziriyorum ..Kitaplar çok işimize yarıyor kitaplardaki görselleri soruyorum gösteriyor ona kitap okuyorum çok seviyor ..Kitap ı mama sandalyesine koyup bakarak anlatarak yemek yediriyorum ..