Yesimgulcakir bir kitapta sadece anne sütüyle beslenen bebeklerin on güne kadar kakasını yapmamasının normal olduğunu okumuştum. Sütün hepsini hücrelerinde büyümek için kullanıyorlarmış. Bebeğinizde bi rahatsızlık yoksa sorun etmeyin. Rahatsızlık varsa bilemiyorum tabi bence doktorunuza danışın ☺️