Selam kızlar ben süt sıkışması yaşadım sonra bu apseye döndü ve cok kötü oldum baya büyük bir kist gibi enfeksiyonlar oluştu antibiyotik ilaç kullandım geçmedi sonra sırıngayla enfeksiyonu cekmeye calıştı lar geçmedi en son 3 gün önce ameliyat oldum benim gibi olan varmı ameliyat sonrası herşey normale döndü mü? Ne kadar zamanda iğleşti gögüsünüz?