rabia22 sırtınızda fazlalık yoksa askısız alabilirsiniz varsa askılı alın. ben askılı kullanıyorum çok memnunum, korseyi takıp kambur durmaya zorlarsanız tabii ki kırılır balenler lady kontes gibi dik duracaksınız zaten günde en fazla 8 saat tak diyor yanında gönderdikleri kağıtta xl, l, m 3 beden değiştirdim bu korseyle hiçbirinde koku kırılma mevzusu yaşamadım