Kızlar kafama takılan bişey var bilgisi olan varsa aydınlatırmı bebeğim şu anda hasta burnu akıyo öksürüyo biraz 7 buçuk aylık bu aya kadar sağarak sütt verdim hep ama diyolar ya bebek hastayken sütün içeriği değişiyo iyileşmesi için falan diye bu sağmaktada geçerlimi bi temas olmuyo sonuçta bebekle içerik nasıl değişicek biligisi olan var mı