Merhaba arkadaşlar 10 gün önce doğum yaptım bebek kilosu 4100 du 3 gün sonra 3700 e düşmüştü bugün başka bir doktora gittim tekrar tartıldı 3500 çıktı bebeğim sürekli zayıflıyor ama doktorum şekerine ve sarilığına baktı ve herşeyi gayet iyi dedi 10 güne kadar da mama vermediğim için mamaya baslamami da istemedi 1 hafta sonra tekrar gidicem ama.icim.hic rahat değil benim gibi bu problemi yaşayan var mi