Merhaba anneler 1 aylık kızım var gündüzleri 2 yada 1 saatte bir geceleri kendi haline bırakıyorum emzirirken. Sorum şu göğüslerim tam dolmuyor galiba bebeğimi emzirirken ilk 1 dakika süt geliyor güzel güzel. Sonra kesiliyor 3 4 çekmede anca 1 yutkunma yapicak kadar geliyor. Bi 10 dakka böyle devam ediyor sonra birden yine baya geliyor soluksuz emiyor 1 dakika kadar ve ben diğer göğüse geçiyorum. Ama 4 5 saat emmedigi zaman göğsüm doluyor ve o zaman sürekli gelen bir süt oluyor. Neden böyle oluyor. Yada böyle olması normal mi sizin ki nasil