merve5561 Kızlar merhaba 26 kızımı 2 gün önce sütten kestim sabir taşıyla gogsum çok kötü sadece sağ gogsum şişti çok ağrıyor neler yapabilirim
Merven Göğsündeki taş ininceye kadar sağım yapman gerek kendini rahat hissedince bırak benim yaklaşık 4 gün içinde bitti sütüm . Dayana bildiğin kadar dayan acısına ama o kitle gibi olan taşı yumusat dikkat et tamamen cekersen geri salgılanır
merve5561 Merven sağma makinam yoktu kızım hiç biberon almadığı için acısına dayanamadım sağma makinası aldim düşün biraz sağdım rahatladım
Merven merve5561 bu zamana kadar ihtiyaç duymayıp biraktirirken almak kötü olmuş. Ama o acıya katlanılmaz sonrası mastit Allah korusun
merve5561 Merven aynen mecbur aldim valla dayanamadım sağınca çok rahatladım verilen paraya acımadım onun.icin uyuyamiyordum çok zor bir seymis
Lisaarin merve5561 umarım ikiniz için kolay bir süreç olur benim kızım 23 aylık henüz kesmedim ama siz kestiğiniz için sormak istiyorum size nasıl karar verdiniz zor olmadımi kızım sütsuz uyumuyor kara kara düşünüyorum nasıl kesicem diye
1anne30 merve5561 ben doğduğundan beri sagdigim için denemediğim makine kalmadı😁 siz hangi markayı aldınız fiyatı ne kadar merak ettim canim
merve5561 Lisaarin çok zor oldu karar vermem dr kes demese kesemezdim ama yemek yemiyordu kızım süte güvenip mecbur kestim sabir tasi sürdüm yoksa bırakmazdı gündüz uykusu uyumuyor kestigimden beri ama gece uykulari düzene girdi sarılıp uyuyoruz 10 dk da dalıyor uykuya gündüzü de çözersem iyi olacak daha 26 aylik gündüz uyuması lazim
merve5561 1anne30 ben idarelik aldim baby plus e bebek markası manuel 60 tl ama normalde sut sağan birine yeter mi bilmiyorum benim işimi gordu
1anne30 Üç günlük doğum yapmıştım ve göğsüm taş gibi olmuştu gece üçte hastaneye gidip sagdigimi biliyorum