Umuthayatcan01 Merhaba hanımlar ben kızıma aptamil mama veriyorum 2 numarasını 3 kutu aldım trendyoldan 9 aya kadar tek kullanabilir miyim fazla kalırsa 10 ayda kullanabilir miyim şimdiden okuyup cevap verdiğiniz için teşekkür ederim
Ikrazumra19 Umuthayatcan01 9.aya kadar kullanbilirsin canim 10.aya kullanmak olmaz cunku 3 nunaraya geciliyor
prensinveannesininguncesi Umuthayatcan01 sorunun cevabı değil belki ama aptamili doktorumuz önermedi.İçinde şeker oranı oldukça yüksekmiş diğer mamalara göre ve bebeğimde inanılmaz gaz sancısı ve kabızlık yaptı .Aptamili bıraktık ben şu an hipp kullanıyorum ve memnunum ☺️