Kızım 4 ay 23 günlük iki gün önce fark ettim ki diş damaklari kabarmış ama ön iki diş ler değil direk azı dişleri ve köpek dişleri bazılarının uçları n da beyazlık var acaba dış mi intihap flan mi diye düşündüm bide bir hafta boyunca huzursuzlandi gece uykusu yok mama reddi var meme reddi var hafif ateşlenme var sağlık ocağına götürdüm doktor dış çıkarttığını söyledi ardından ebeye gösterdim oda aynısını söyledi her çocuk sıralamaya göre dış cikartacak diye bişey yok dedi ezcaneye girdik ezcanedeki kadın bakmak istedi evet dedi dış çıkartiyor… Doktor jel verdi sabah akşam sur bununla rahatlamazsa bı çocuk doktoruna göster dedi… Dün gece yatarken jeli sürdüm bebeğim gece hiç uyanmadı rahatladigini düşünüyorum… Ama dün etrafimdan bı kaç kişi biz ilk defa azidan dış cikaran bebek gördük dış değildir o saçmalama flan dedi çocuk doktoruna randevu aldım götürcem… Bebeği bu şekilde olan varmı… Diş mi yoksa başka bişey mi aklım karıştı