Sevgili anneler 11 aylık kızım var malum havalar soğuk ayakları üşümesin diye patikler ördürdüm, havlu çoraplar aldım çıkarıp atıyor. Panduf aldım ayakları tombik olduğu için bilek kısmından kıvırıp giydiremiyorum girmiyor ayağı. Arkası cırtlı Panduf buldum hm de ama 60 lira yazık günah vermek istemedim o kadar para. Allah aşkına tombik ayaklı bebeklere göre ne var alıp giydirebileceğim şöyle sıcacık tutacak var mı fikri olan. Çıkaramasın diye külotlu çorap ve üzerine Soket çorap giydiriyorum evin içinde yazık günah ya ben bile bunalıyorum düşündükçe, eminim o da sıkılıyordur.