merhaba arkadaşlar bebeğim bir aylık bir aydır hipp mama kullanıyorum bebeğim çok gazlı belki mama değişikliği gazına iyi gelir diye düşündüm o yüzden internetten bir kutu golden goat marka mama söyledim yaşadığım şehirde golden goat mama yok o yüzden sipariş verirsem 4 kutu vermek zorundayım burda bulunmadığı için geri mama değiştirdiğim için pişman olur muyum olursam mamalar elimde kalır hangısı daha ıyı kararsız kaldım