Eymenim18 4 ay aşımızı olduk bugun suan bi sıkıntı yok gibi (genelde huzursuz geçirdikleri söyldnir) bugunü evde mi geçirmek gerekiyor acaba aşı olduğu gün dışarı çıkan oldu mu? E bebek tarzı biyere gidilebilir mi?
Balcocuk2 Eymenim18 gidebilirsin tabini ne gibi bir sıkıntı olsun ki bebeğiniz rahatsız değilse gideceğiniz yerde de bebekler hasta değilse bir sakınca yoktur
Eymenim18 Balcocuk2 migros e bebek tarzı biyere gidicem bugün migrosta bebek ürünlerinde indirim olduğu için bakmak istiyorum ama emın olamamıştım teşekkür ediyorum