Eslemmomy Konak başlangıcı var 4 aylık kızımda. Kullanan var mı? Krem ve köpük şampuan şeklinde. Kokusu hoşuma gitmedi. O kadar para verip aldım ama bilmiyorum kullanıp kullanmama konusunu. Bilgisi olan yazabilir mi?
Deletedmom60 Eslemmomy kremi de şampuanıda kullandım anında geçti konak sıkıntısı 1 günde daha da tekrarlamadı kokusu hoş olsa bebeğe zararlı zaten
canimoglum_2020 Eslemmomy ben dün zeytinyağı sürdüm yumuşattım bi güzel sonra ince bi tarakta nazikçe temizledim ve yıkadım tertemiz oldu
F-Betul Eslemmomy Merhaba, köpük şampuan almıştım ama Konak oluştuktan sonra aldığım için işe yaramadı. Zeytinyağı falan sürüp yavaşça dikkatli şekilde ince tarakla tarıyorum yıkıyorum, baya azaldı.
Kuroneko Köpük kullandım tum ürünleri dogdugundan beri musteladir hicbir sorun yasamadim 10 aydir. Piyasadaki en dogal icerige sahip marka zaten
Eslemmomy Kuroneko doğal olduğunu biliyorum da kokusu hoşuma gitmedi kremin bebeği rahatsız eder mi diye düşündüm açıkçası teşekkür ederim
Eslemmomy F-Betul bizim krem var sürüp bir gece bekletip sabah yıkayın diye önerdiler de krem çok kötü kokuyor bilemedim