elfozyil Canım üzülme sonuçta istemeden oldu, biseyde sürme bence elini agzina falan götürür eşimdebkızımın tırnaklarını kesiyordu, 3 aylıkken o da kanatti o gün bugündür asla kesmiyor tırnaklarını vicdan yaptı o da bebeğim şimdi 8 aylık tırnaklarını keserken tek tek uzatıyor parmaklarını kıpırdatmadan beni izliyor ❤