Canım bizde yaşadık şuan 4 aylık yalnız bizim 2 Aydan itibaren erken kapanacak dediler 1 cm kalmış her ay takipteyiz bıngıldak kapansa bile kafa çevresinin her ay büyümesi gerekli .ben çok ağladım sonra bi doktor bana korkmayın eğer çocuğunuz göz takibi kurabiliyor ve başını taşıyabiliyor sa her ay 1 cm büyüme oluyor sa korkmayın dedi sadece dediğim gibi her ay takip oluyoruz .