Ben sezeryan olduğum gün doktorum kalk yürü dedi öylece çabuk iyileşeceksin.Doğrudur kalkmak zor ama ne kadar çok yürürsem o kadar çabuk iyileşeceğimi biliyordum,o yüzden çok fazla yürümeye çalışdım.2.günümde ise bebeğime kendim bakıyordum,tabi ki ağrım vardı,kalkmakta zorlanıyordum,ama kendimi zorladım,en azından bebeğim için.Şimdi 13.günümdeyim artık tam doğrularak yürüyorum ve de tüm işlerimi çok şükür artık kendim yapıyorum.