Annelerim 2 aylık kızım var. Doğduğundan beri asla yüz üstü yatmayı sevemedi. Devamlı yatmak değil ama gazını çıkarsın rahatlatsın sırtı bir dinlensin diye arada yüz üstü koyuyorum kıyameti koparıyor hiç durmuyor. Acaba neden olabilir? Veya nasıl alıştırabilirim? Yan da yatmıyor bu arada hep sırt üstüyüz