Rabia88 [bilinmeyen] açıkçası zaten her söylemini yapan bir insan değilim ama şuan bebeğim emmek bile istemiyor bir çok anne burda aynı şeyleri yasayip deneyimini paylaşır diye düşündüm
Rabia88 Manolya geçmiş olsun Kabızlıktan bebekler için çok sıkıntılı olabiliyor Zeytinyaği denemissinizdir hem popoyu uyarmak hemde içirmek çok faydalı eğer ek gıdaya geçtiyseniz mürdüm eriği suyu da iyi geliyor umarım geçmiştir kabizliginiz
Manolya Rabia88 vala henüz değil ama takipteyim bir gün yapmasa diğer gün kesin bir defa yapıyor şuan için günde bir defa yapmasında problem Yok muş normalmiş dedi doktor bakalım
Betlll Rabia88 cnm burum damlası kullan ardından ultri bebe burun açıcın varsa onunla çek ve bebeğininim yüzü avuç içine gelicek şekilde tutup iki bacağı kollarının iki tarafında olsun sırtından yukarıya doğru hafif hafif vur genzini açıcaktır benimde başıma gelmişti halade var doktorum o hareketi yap demişti iyi yapıyorum özelliklede gece yatmadan dha rahat uyuyo
Zuhrenass2018 Rabia88 ayyy çok güldüm başlığa haklısın canım bende bir post açtım az önce daha doğru düzgün cevap veren olmadı kaynana cinsellik postu değil ya bu arada sorun için de ben fizyolojik serum kullanıyorum iyi geliyor bide reklamlarda cold mix mi ne var onuda deneyebilirsin
Rabia88 Zuhrenass2018 cold mix aldik ama eczacı arkadaşım kullanma dedi kafam karıştı sizin sorunuz neydi
Rabia88 [bilinmeyen] 2 gecedir deniyoruz ama bizde henüz etki etmedi burnu tıkalı emmek bile istemiyor kızım 😞
Rabia88 Zuhrenass2018 1 yaş öncesi onerilmiyor dedi ama hıc bı yerde denk gelmedi ilacın içeriğinde de yazmıyor bende bilemedim ama mecbur kullandım şimdi çünkü kızım emmiyor bile 😞
Kbrakurt Rabia88 vicks az miktarda koyuyorum ben şahsen. Ve bazı bayanlarda söylemiş. Soğan. Onu da uyguluyorum. Gece yattığında başına koyuyorum.
Yersu Rabia88 serum fizyolojik sıkıyorum sonra burun aspiratörüyle çekiyorum kızım 3 aylık çok rahat oluyor e bebekte baby plus burun aspiratörünü kullanıyoruz fiyatıda uygun tavsiye ederim
Mirac05 Rabia88 Bende denedim bor baktım.nasil olduysa almış yalamış soğanı karanfillerinde yutmuş korktum ben valla daha yapamadim