Deletedmom009 Arkadaşlar kizim ekim ayinda doğdu arabasi kasimda alindi babybee marka benetonun aynisi boyle modeller cok var isimleri farkli olup modeli aynisi olan satiyorum 3 5 kere kullandik otobuse minibüse binmek cok zor oluyor zaten 3 ay 8 günlük yakinda 4 aylik olucaz daha rahat hafif bi araba alacagim kapanabilen dusunen varsa.. 800 tlye aldik 750 liraya satacagim tertemiz.