hilaliii Biberonumuz kırıldı zaten değiştirmeyi düşünüyordum akıtıyordu ne önerirsiniz avent falan çok pahalı daha uygun fiyatlı arıyorum
serebro hilaliii üstte kalsın bende bekleyeyim. Ufak sulugumuz var aşırı akıtıyor memnun değilim bende😷
Giraysmom20 hilaliii wee babynin küçük biberonları var su için onlardan alabilirsiniz, ben aventin alıştırma bardağıyla veriyorum
Deletedmom14 hilaliii yatarak mama yerse avent biberonla , masada bizle oturursa çay bardağı ile . Bardakla içmekten inanılmaz keyif alıyor deneyin bence 👌
hilaliii Giraysmom20 cam mı? Bizimkinin cama karşı Bi tutkusu var direk atıyor yere bende kendi içmesi için eline vermek istiyorum
Giraysmom20 hilaliii sanırım plastik onlar, en azından kardeşim bebekken plastikti 🤦🏻♀️ Paketli hallerini gördüm ama hiç ellemedim ebebeğe girip bir bakın sitesinde var ürün özelliklerinde yazar 😊
Kuroneko Biberon degil de alıştırma bardagi kullanin su verirken simdiden alışsın. 6 aydan beri o sekilde veriyorum
hilaliii Deletedmom14 aynen bende o şekilde veriyorum seviyor ama dışardayken falan veya ilerde gece su için kalktığında falan kullanabileceğim bir üründe elimin altında bulunsa iyi olur
Yorgun-ana hilaliii bende yüz tl vermek istemedim ama gerçekten avent çok iyi özellikle biyere giderken mamajoo da aldım su uzun sürw durmuyor cam olmadığı için evde bazen çay bardağıyla bile veriyorum o plastik bardaklarda su kokuyor ya
demetersoy hilaliii avent damlatmaz aldım fakat hiççç sevmedi oğlum. 9 aylık şu an. Ebebekten hamileyken aldığım biberon vardı 10 tlye almıştım onla içiyor şu an. Ucundan baya az geliyodu Dün bıçakla kestim biraz daha fazla geliyo simdi onunla içiyor
Adanurymn hilaliii wee alistirma bardagi akitmaz cok guzel mama yemedigimiz icin biberon asla tutmadi sütümu sagiyodum icsin diye almayan bebegim bu alistirma bardagiyla icti :) tavsiye ederim
Deletedmom14 hilaliii vallahi benim eltim direk bardakla alıştırdı .gece kalkınca zaten oturup içiyor bi zaman sonra .dışarıda da şişeden içebiliyordu. En doğrusunu sen yaptın dedim , biz heryere suluk taşımak zorunda kalıyorduk. Hedefim O yönde 🤭
kokusudalin hilaliii ben 4 ayliktan bu yana hep bardakla verdim. Su icin biberonu da var bu arada ama alışsın diye bardak kullandim evde. Simdi 1 yaşında bardagin hep ne isi yaradığını bilir. Alir içer 😆
hilaliii kokusudalin öyle mi diyorsunuz ya o zaman hiç girişmesem mi ki ucuz bişey alayım dışardayken kullansın evde bardakla vereyim bende