Merhaba arkadaşlar 2 ay 17 günlük bebeğim. Uykusu gelince çok ağlıyor ve uyumak istemiyor. Uyuyana kadar kucağımda şarkı eşliğinde sallıyorum ve çok zor oluyor. Uyumamak için mi ağlıyor yoksa uykuya dalmakta mı sorun yaşıyor anlamadım ama şu an uyku aşaması benim için kabus