Efe-mom Merhaba anneler ek gıda öncesi tadımlara kaçıncı ayda nasıl başladınız ?? Tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevinirim 🙌☺️
Bulutbey Efe-mom 5.5 aylıkken başladık. Ama doktorumuz çünkü önerisi ile. Zaten tadımlar nerden baksan 1 ay sürüyor.
Gizemabc Efe-mom Ek gıda öncesi tadım dönemi diye bir dönem yok. Eğer bebeğin beslenmesinde uzmanca tespit edilmiş bir gerilik yoksa ek gıdaya tadımlarla 6.aydan itibaren baslanır.