bjkesra1903 Sindy1998 kırkla alakasını anlayamadım olayın neyi sormak istediğinizi daha açık sorabilirsiniz 💁🏻♀️
seydaac Sindy1998 hiçbir şey yapmadık. Eve kapanmamıştık hiç hep gezdik. O yüzden 40 çıktıktan sonra bir fark olmadı
bjkesra1903 Sindy1998 kırk çıkmadan da gezilebildiği için ekstra bişey yapmadım açıkçası bir tavsiyem de yok dolayısıyla..
Bahsennn Kırkım çıkmadan önce yazlığa gittim. Sonrada kırkıma 3 gün kala denize girdim dayanamadım. Sezaryen doğum bebisye hep gezdim. 🤣🤣
OncedenGurme Sindy1998 lohusayken de normal hayatıma devam ettiğim için kırkım çıkınca da bi değişiklik olmadı 😅 kırmızı örtü takmadım, eve kendimi ve bebeğimi hapsetmedim, bebek bezlerini attım(toplayanlar var) ve hâlâ yaşıyorum 😂 çok şükür bişey olmadı 😂
yasegazi OncedenGurme ay o bebek bezi toplama olayını duyunca şok oldum ben de hurafe hiçbir şeye uymadım kaynanam fenalıklar geçirdi 😂😂😂
yasegazi Sindy1998 bizim kırkımızın günü türkiyede ilk korona vakası açıklandı o akşam arkadaşa gittik sonra eve kapandık😄