Merhaba sevgili anneler. Şuan ciddi anlamda çok çaresiz hissediyorum. Çok yorgunum ve psikolojim alt üst olmuş durumda. Biz Bitlis te görev yapıyoruz eşimle. 39 günlük bir Bebeğim var. Daha kırkımız çıkmadan bundan bir hafta önce kakasında kan gördük. İlk başta çok küçük bir nokta gibiydi daha sonda arttı maalesef. Zaten bebeğimin yüzünde 15 günlükken başlayan bir kızarıklık döküntü vardı. İsiliktir dedik çok giydirmektendr dedik doktor öpmeyin falan dedi geçti. Meğer alerji belirtisiymiş. Kakayı görünce anladık. Diğer belirtiler de var. Mukuslu kaka gaz bir de bu kandan sonra kaka da yapamaz oldu azaldı yani. Çok korkuyorum. Sütü yoğurdu peyniri yani tüm süt ürünlerini direk kestim doktora gitmeden. Yumurtayı kabuklu kuruyemişlerin bile kestim nolur nolmaz diye. Ama hala kan geliyor. Çok üzülüyorum. Burada çocuk gastroentoroloji bölümü yok maalesef Diyarbakır a aldık sıra ama 26 sna alabildik. Korkıyorum çocuğum daha kötü olmasın istiyorum bu durumu aynı bu şekilde yaşayanlardan destek istiyorum. 😞