Selin648 Kızlar bebeğim 2 gündür çığlıkla uyanıyor birde öksürğyor burda ki yorumlara göre diş ağrısı olabilir dediler de nasıl anlarım diş çıkaracağını ?
Tuba Selin648 Damaklarına baktınızmı genelde gözüküyor diş☺️ her bebeğin diş çıkartma semptomları farklıdır
Mom987 Selin648 Çığlıkla uyanması doğru da öksürük olmaz. Bebeğe göre belirtileri 38 derece altında ateş Kulak saç çekme Soğuk bir ye e arayışı Pişik Kabız İshal İştahsızlık Meme emen bebeğin ya sürekli meme istemesi yada meme reddi Gece uyumama veya çok sık uyanma Ağız kenarında kızarıklık İsilik gibi Elleriyle parmaklarıyla sürekli diş etlerini kaşıma istediği Gece bir anda ağlayarak uyanma Salyasında artış …
S100516 Selin648 belli oluyor diş eti şişiyor önce sonra hafif bir beyazlık oluyor 1 hafta 10 güne patlıyor bizim bu şekildeydi. 3 diş böyle 1 haftayla çıktı 4. 1 aya zor çıktı
Selin648 Tuba Hiç anlamadım baktım ama görünürde diş yok 😞 geceleri çığlıklarla ağlıyor 10 dakikada bir ama deli gibide uykusu var gözleri açılmıyor 😞
Mom62636362 Tuba bir şey sorabilir miyim? Benim bebeklerim 3 ay 20 günlükler, diş için erken biliyorum ama iki üç gündür baya salya yapıyorlar ağızlarından akıyor, yutuyorlar falan.. Bunun dişle alakası var mıdır?
Liyalio Selin648 canım eğer dış etlerinde şişlik varsa salyasi çok akıyorsa sürekli damaklari kasiniyorsa bilin ki dış huzursuzluğu oğlumda da öyle olmuştu çünkü şuan kızımda 7 ay 26 günlük dış etleri şişti biraz asabi muhtemelen az kaldı bizimde dış çıkarmamıza. ☺️
Tuba Mom62636362 Diş için neden erken olsun ki bazıları 3-4 aylıkken de çıkartıyorlar bile☺️ 3 aylıkken salya akıtmaya başlarlar zaten gayet normal ayına göre. Diş çıkartmak uzun bir süreçtir maalesef. Sizin yirmilik dişleriniz çıktı mı bile eğer çıktıysa onunla kıyaslayabilirsiniz ne kadar ağırdığını ve ne kadar uzun sürdüğünü. Benim büyük oğlum da 7 aylıkken çıkmıştı ilk dişi ve ateş ishal vs olmadı sadece hep salyası vardı☺️
Selin648 Mom62636362 bebekler o dönemde ellerini keşfediyor ve herşeyi ağızlarına koymaya çalışıyorlarmış tükürük bezlerinden dolayı salya artışı oluyormuş benimde 3. Ayda salya başladı 4 ay 20 günlük olduk ama hala diş yok
Sevgilimmm Mom62636362 ilk aylarda salya çok normal..bizde de aşırı vardı o aylarda. 9 ay bitti hâlâ diş yok 😂
tosbikannesiii Mom62636362 olabilir benim oğlum 4,5 aylık 3 buçuk aylıkken başladı doktor gördü diş cıkarıyp dedi
Mom987 Mom62636362 Ne mutlu bana 🤩 Yazdığım maddeler bebeğe göre değişir tabi ilk dişin veya dişlerin çıkması en az 3 ayı bulur. Bu arada diş çıkarma da sıralama önemli değil mesela alt iki diş çıkıp üst yan diş çıkabilir.
Mom62636362 Tuba evet çıktı yirmiliklerim ve çok haklısınız nasıl uzun bir süreç olduğunu ve ağrı yaptığını hatırlıyorum ne yazıkki 😁 ilk bebeklerim o yüzden bilgisizim erkendir diye düşündüm çünkü hesaplanan yaşlarına göre daha 8 haftalık oldular dün.. Öyleyse ben bebişleri takipte kalayım çok teşekkür ederim bilgi için ❤❤
Selin648 Tuba hiç atakmış gibi durmuyor ama 😞 acı çeker gibi çığlıkla ağlıyor zaten normaldede huysuz bebek gazı çok var ama bu acı çekmesi çığlık atması sanki böyle kafasını koparmak ister gibi çekiştiriyor kendini 😞
Obenimmelegim Benim kizim dis cikarinca salyasi akiyordu resmen yuzunden zayiflamisti yüzünde solguuk ishal ates kusma surekli hastaneye gidilp geliyorduk en son bisey cikmayinca pes eetik bi baktim dis eti beyazlamis anladim ki dismis gercektende bebekler icin zor surec oluyormus