Merhaba kızlar dün 3.5 aylık bebeğimi kontrole götürdüğümde çocuk doktoru kafasının sola eğik olduğunu söyledi fizik tedavi görmesi gerektiğini söyledi. Ama o gün sünnet olduğu için fiziğe götürmedim. Sünnet gri iyilişince götürcem ama dünden beri içim içimi i yedi, başına böyle Bişey gelen var mı, iyileşme oranı nedir, lütfen bilen birileei beni aydınlatsın