DamlaTa Kızlar 1,5 aydır dişler kabarmıs, hala cıkmadı 2 gündür 2 saate 1 saate bi uyanıyor. Eller sürekli ağızda kaşınıyor galiba. Artık geceleri uykusuzluğa dayanamıyorum bakarmısınız bi
Handeay7 DamlaTa bana daha çıkmasına var gibi geldi :( bizde çok çektik ama bu halinden sonra daha beyazlama süreci var sanırım biraz daha cekiceksiniz 😔 eline sürekli havuç falan verin bence
Mdogu DamlaTa aynı durumda olabiliriz sanırım bir anda huyu suyu değişti oğlumun.Sürekli huysuz mızmız gündüz sıfır uyku gece ise 15 kezden fazla kalkıyor yarım saatte bir çok uykum var 🥺birde üzerine aşı olunca haydeee 🙃9 aylığız bu arada
DamlaTa Handeay7 aklıma geldi havuc falan ama kopartır yutmaya kalkar diye tedirgin oldum. Biraz iştahlı bi bebek. 😳
DamlaTa Mdogu gece 3 4 kez uyandığımı hatırlıyorum ama hatıırlamadığımda vardır elbet. Sabah eşim almıstı cocuğu artık. Bizde 6 aylık olmaya 3 gün kaldı. Aşıdan sonra olsaydı kesin aşı böyle yaptı derdim ama daha aşıyıda olmadı haftaya olcak. Gündüz maksimum yarım saat uyuyor toplamda 1 saat falan uyuyo. Daha geçen hafta 1- 1,5 saat uyurdu her uyuyuşta günde de 2 kere uyurdu. Şimdi bozulmaya başladı
DamlaTa Teachermom banada öyle geliyor :/ cok heveslenmiştim kabarınca 15 güne cıkar diye ama 1,5 ay geçti
Kbrbydk DamlaTa canım evet biraz var sanki çıkmasına. bizim 6 aylıktan beri yaklaşık böyleydi şimdi 8 aylık oldu kızım bir haftadir diş çıkarıyor. çıkardığı gece hiç uyuyamadı hep ağlayarak uyandı. öncesi gecelerde de hep ağlayarak uyanirdi sık sık. böyle bir durum olursa anla ki diş geliyor. muhtemelen bir buçuk iki aya gelir sizin de😊
Kbrbydk DamlaTa evet evet canim mutlaka belli eder. bizde ishal ateş filan olmadı ama bunlar da belirtisiymis ayrica