kubra_ bence çok doyduğundan değil, kızımdada vardı mide reflüsü vardı o yğzden bazen boru gibi aşırı kusardı. Daha bebeğiniz çok küçük her ağlayışında verin. Gazını çıkarmadan yere bırakmayın sakın bide yatırrken yastıkla değilde battaniyeyle falan hafif yüksekte dursun başı yan yatırmaya dikkat edin siz farketmeden kusarda boğazına kaçar falan aman dikkat