ilknur1234 Kizlar grip oldum oglumada bulasiyo heralde surekli hapsirmaya basladi 6 aylik . Ona bulasmamasi icin yani önleyebilmem icin napabilirim ya daha yeni atlatmisti bi fikri olan varmi
Damla93 ilknur1234 aynı evin içinde mecbur bulaşıyo canım benimde bebeğim oldu önce şimdi ben oldu yine ona geçmeye başladı ne kadar korusamda oluyo malesef
Dykdyk ilknur1234 maskesiz gezmeyin bol bol vitamin alın ve kendinizi takip edin banada grip denildi covit çıktım
Balkizlarim Dykdyk hadi canım 😔 geçmiş olsun ya bizde gribiz ailecek bı semptomlar yok şükür ama hakkımızda hayırlisi 🤲🏻😔😔