Zeyzeyyyyy rahatlayın ayınıza gore hala tadımlık gıdıyor sayılırsınız. Bende 3 ceşit yapıp 1 lokma Bir yemeden kaç kere çöpe doktüm. Ana ogununuz hala formül sut yada mama. Farklı şekillerde vermeyi deneyın zaten hala tadımlık gıdıyor. Benim oğlum 19 aylık bazen donem donem agzına 1 lokmayı zor verdıgım zamanlar oluyor. Donem donem bir bakacaksınız çok iştahlı olacak bir bakacaksınız iştahsız olacak. Yemek istemediğinde zorla yedirmeye çalışmayın. İnatlaşmasına neden olursunuz. Farklı yemekler yada farklı sekillerde sunum yapın . Kendinde yemesine müsade edin bırakın üstünü başını kirletsın. O yemeye çalışırken sızde onu yedirebilirsiniz. Sevmediği bir besini bi kaç gün sonra farklı hazırlayıp vermeyi deneyin.