2lokummannesiii yüzüstü dönmeye başladığından , yürüyene kadar sadece saç değil halının kılları dahi çıkıyordu kakasından 😂 kendi saçını da yutardı benim saçımıda yutardı. Normal olabilir, doktora sormuştum hatta midesinde topaklanırmı diye. Oda öyle bişey olması için tutam tutam saçı bir anda yemesi lazım korkma bunlar her bebekte olur ve kakayla çıkar demişti.