KumsalBade Götür tatlım bi baksın k vitamini eksikliği olabilir olabilir birton şey bi göstermede yarar var .Bizim oldu sızıyordu göbeği sonra kesildi sonra tekrar başladı k vitamini iğnesi yapıldı 2 kez . Bu sefer sarı birşey akmaya başladı yakılacak dendi cerraha yönlendirdiler iltihap dedi antibiyotık vs tam bitti derken tekrarladı iltihap yarın doktora cıkcaz gene .O yüzde dikkat et sende ne olacağı belli olmuyor