anneler hasta olma ihtimaline karşı dolaba süt sağıp koymaya başladım bugün itibariyle. Sormak istediğim soru, emziren annelere ilaç kullanmayın diyorlar, ben ilaç kullandığım süre boyunca ki yaklaşık 1 hafta sürüyormuş galiba, dolaptaki sütleri vermeyi düşünüyorum. Sonrasında emzirmeye devam edebilir miyim? Yoksa hiç mi ilaç kullanmamalıyız ?