Deletedmom090 canim oncelikle dogdugundan beri uyku sorununuz varsa (ki bizimde oyle) ne yaparsan yap fayda etmiyor.. Bu ara olan sıkıntınızın sebebini bilmiyorum ama oglum 6 ay 8 gunluk atak haftasi yeni bitti dis desen bizde de dis yok bugun mesela cok huysuzdu hep kucak istedi aglamakliydi vs.. Ek gida.basladiniz mi ? Acaba verdiginiz seyler karin agrisi vs yapmis olabilir mi ? Ben yogurt verdigim gece baya 2 3 saat suren bol aglamali uyku gozunden akip uyumamali bir gece yasamistik .. Kaldi ki gece yine en az 6 kez kalkiyor .. Walla uyku buyume icin cok onemliymis yok hormonlar uykuda saliniyormus yok kendi uyusunmus ben kucagimda tuttugm halde bile 2 saat hic uyumadi oglum.. O yuzden emzirip emzirip saallyip sallayip gunduz 2 saat uyutan gece 2 kere kalkan bebeklerde var o yuzden bu is biraz sans isi ben onu anladim 😊 bence sizde kabullenin walla tabiri caizse amuda da kalksak uyumayan uyumuyor .. Insallah uyumamasinin bir sebebi vardir da bulursunuz ama onun disinda kendinzi uzmeyin derim insallah bool uykulu bebislerimiz olur bizimde belki bir gunnn ... 😊😊