mervebaser Kızlar kabız olduğum içim doktor B.T enema lavman verdi kağıdında 24 saat emzirmeyin sağın yazıyor bazısıda emzirşn diyor bilgisi olan var mı
Prensesannesi28 mervebaser bende doğumdan sonra yapamadığım için lavman yaptırmıştım ama hemen emzirdim böyle bi durum olduğunu da bilmiyodum 🤷♀️
mervebaser İçi Prensesannesi28 içinde sodyum fosfat olduğu için süte geçiyormuş bebeğe zararlıymış o kimyasal da öyle dediler