Eşimin iş yerinde herkes covid yakında bize de gelecek belki de var. Çok korkuyorum 4 aylık bebeğim var. Ya sütten kesilirse ya ona bişey olursa😭 . Gerçi dsö emzirme devam edebilir diyor. Covid geçiren anneler siz nasıl yaptınız tedavi ve bebek bakımı süreci nasıl yönettiniz . Doğal olarak neler yediniz. Nasıl atlattınız , belirtileriniz nasıldı