Anneler ne yapacağım bilmiyorum molfix pure soft kullanıyordum 5 numaraya kadar var 6 yok ve 5 numara kenarları hep yırtık çıkıyor yoksa başka hic bişey sıkıntı yok bir paketten ona yakın bez yırtık oluyo. Slepy natural evy baby pima pampers aldım hepsi de bebeğime gelmedi kristal oluyo poposunda bu durumu yaşayan oldu mı kristal neden oluşuyor?