Meyramm1 Ya sürekli kucak istiyor getirmemizi istiyor çok zor oluyor 1 saat inmiyor sizdede varmı bu durum etrafı kesfediyor galiba
oldugrs1 Meyramm1 kızım 1 buçuk aylık keşke 1 saat kalsa kucakta uyanık olduğu bakitler hep kucakta uyuyana kadar kucakta uykuya dalana kadar yine kucakta artık belim kollarım isyanda 😏
Mom0870 Meyramm1 vardı ve doktorumuz inmeyecek anne baba yorulacak bu onun en büyük ihtiyacı demişti. Ben bol bol alıştırdım kucağa. Şimdi hareketlendi 11 aylık oldu kucağımda durmuyor o günler çok özel. Yorucu ama gerçekten tadını çıkarın, özleniyor 💕
bluekoala Meyramm1 bende de öyleydi hatta bende 5 aylık olana kadar full kucaktaydı(saolsun görümcem ve validem hiç düşürmediler)sonra oyun halısı aldım zorda olsa artık yerde duruyor 🤓sımdı bebe yatmaz aldım duruyor artık🙃sen hemen alabilirsin oyun halısını daha minikmiş ya alışır gider(ben cok geç aldım durmadı)
SDM25 Meyramm1 evet normal bir durum kucağınızda kendini güvende hissediyor size hep yakın olmak istiyor merak etmeyin yakında daha da azalır kucak isteği. Ana kucağı kullanıp yükünüzü hafifletebilirsiniz
eylulmin Meyramm1 5 buçuk aylık ve hala kucağımda. Asla kucağıma almamazlık yapmadım. Bu zamanları bir daha gelmeyecek. Büyüdükçe kucak istemeyecek. O yüzden keyfini çıkarıyorum. 🥰
Minik_Hanim Meyramm1 2 aylık bebeğin annesinin kucağında olması gerekmez mi zaten.. en çok size ihtiyaci var. Zaman su gibi akıyor, bence tadını çıkarın indirmeyin kucağınızdan sonra isteseniz de gelmeyecek..
Karsimasaldakikiz Meyramm1 6 ay babası da ben de uyanık olduğu her an kucağımızda gezdirdik çünkü kızımız bunu istiyordu. Sonra emeklemeye başladı şimdi kucağa gelmek istemiyor ☹️ tadını çıkarın.
ZeydPamirmom Meyramm1 benim bebişte 5 aylık sürwkli kucak istiyor daha popo yere değerken ağlamaya başlıyo yatmak istemiyor kesinlikle kollarımda inan derman kalmadı çok yoruluyorum napıcam bende şaşkınım
bluekoala Meyramm1 daha minik ya kucak istemesi cok normal. Benımki 6 aylık daha yeni yeni yerde oyuncaklarla oynuyor