Asya12 Yeni dünyaya adapte olmaya başlıyorlar gaz sancıları çok rahatsız ediyor bebişleri sizinkininde gazı olabilir .ilk 3 ay anne karnında sanıyorlar kendilerini beyaz ses çok iyi geliyor. benimde hiç önceden bilgim yoktu valla bir yerde gördüm doğması gereken hafta olarak hesapladım gerçekten öyle hep bi atak 7 aylığız çok zor 3 aylıkken başladı zorluğumuz hep ilgi kucak hep mutsuz mızmız ona göre hareket ediyoruz