Arkadaşlar merhaba lütfen bana bu konuda yardımcı olun. 36 haftalık doğum yaptım bebeğim şu an 58 günlük bu son iki haftadır bebeğim uyuyamıyor gözleri şişiyor uykusuzluktan ama bir türlü dalamıyor uykuya bazen daldı mı da 3-4 saat uyuyor nedenini anlayamıyorum süt içiyor kakasını yapıyor gazını çıkarıyorum bu tarz bişey yaşayan var mı varsa bana biraz fikir verebilir mi ?? 😰😰😱😱